Bu Blogda Ara

3 Mart 2012 Cumartesi

TRAFİK VE İLK YARDIM DERSİ 2.DÖNEM ZÜMRE ÖĞRETMENLERİ TOPLANTI TUTANAĞI


                           ALANYA    ABDURRAHMAN ALAETTİNOĞLU    LİSESİ

 2010- 2011  EĞİTİM -  ÖĞRETİM    YILI  TRAFİK  VE   İLK YARDIM   

DERSİ        2.DÖNEM  ZÜMRE  ÖĞRETMENLERİ  TOPLANTI  TUTANAĞIDIR.

 

 

 

 

ZÜMRE NO     :2

ZÜMRE TARİHİ:23.02.2011
ZÜMREYE KATILANLAR:    Zümre başkanı    
                                                    Biyoloji  Öğretmeni  …




GÜNDEM MADDELERİ
1.Açılış ve yoklama
2.I.dönem başarı durumlarının gözden geçirilmesi
3.İl milli eğitim müdürlüğünün  08.02.2002 tarih ve 420/5210 sayılı yazısının incelenmesi ve alınması gereken kararlar
4.Müfredat proğramının yıllık planlara göre işleyişinin değerlendirilmesi
5.Dilek ve temenniler


 

 

 

GÜNDEM MADDELERİNİN GÖRÜŞÜLMESİ


1.Toplantı zümre başkanı  okul  müdürü  başkanlığında     II.yarıyılın başarılı geçmesi dilekleriyle başladı....ve gündem maddelerinin değerlendirilmesine geçildi.

2.I.yarıyıl başarı durumları gözden geçirildi  sınıflar genelinde başarının iyi olduğu gözlendi
    sınıflara göre başarı oranları aşağıdaki şekildedir
          11-A:%.100              
     .    11/B  %100
          11/C   %100

Bu konuda  …   söz alarak  Trafik ve ilk yardım dersinde öğrenilen kuralların
Günlük yaşamda hayata geçirilmesi  gerektiğini vurgulayarak. Uygulamaya önem verilmesini belirtti.Zaten  konuların  basit  ve  güncel  oluşunuz  başarıya  yansıdığına    dikkat  çekti

3.İl Milli Eğitim Müdürlüğünün trafik eğitimi etkinlikleri ile ilgili yazısı okundu  ve aşağıdaki kararlar alındı

 a.Yayalarla ilgili kuralların eğitsel kol ve hafta başlarında öğrencilere sık sık duyurulması
 b.Sınıf ve okul panolarına trafikle ilgili eğitici yazıların asılması
 c.Kazalarda sürücü ve yolcuların hatalarıyla ilgili servisleri   gözlemleyen  veya  köyden  gelirken binen    öğrencilerimizin     denetim     ödevi alarak derslerde rapor sunmaları

 d.Havaların ısınması ile birlikte bisiklet sürücüsünün uyması gereken kurallar anlatılmalı ve okul bahçesinde uygulamalı olarak gösterilmesi

e.Trafik derslerinde okulumuz önündeki devlet karayolunda denetim yapan trafik ekipleriyle işbirliği yapılarak denetim ve sürücü hatalarının uygulamalı olarak öğrencilerin izlemeleri

f.Trafiğe katılanlar arasında  kurallara uyma saygı ve hoşgörünün önemi konulu şiir ve kompozisyon yarışmalarının trafik haftasında ilçe bazında düzenlenmesinin teklif edilmesi

g.Mayıs ayı trafik haftası kutlama proğramının hazırlanması

h.Emniyet müdürlüğü ve şöförler odasından temin edilecek trafik eğitimi ile ilgili afiş ve dövizlerin okulumuza asılarak öğrencilerimizin bilinçlendirilmesi.


4.Müfredat konularının yıllık planlara paralel olarak işlendiği görüldü  II. Yarıyıl konularının çok kısa olması nedeniyle konuların erken bitirileceği saptandı .Bu nedenle kalan haftalarda  öğrencilerimize Trafik eğitim CD’lerinin izlettirilmesi kararlaştırıldı

5.Toplantı    ın     II.yarıyılın başarılı geçmesi dilekleriyle bitirildi.





                                                                                                                         UYGUNDUR
…                                                                                                                          …
BİYOLOJİ ÖĞRETMENİ                                                                      OKUL  MÜDÜRÜ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder