Bu Blogda Ara

3 Mart 2012 Cumartesi

ZÜMRE ÖĞRETMENLER TOPLANTISI TUTANAĞI





ABDURRAHMAN ALAETTİNOGLU LİSESİ II. DÖNEM BİYOLOJİ DERSİ 
ZÜMRE ÖĞRETMENLER TOPLANTISI TUTANAĞIDIR.


Toplantı Tarihi: 21/02/2011
Toplantı Yeri: Öğretmenler odası
Toplantı No: 2
Toplantıya katılanlar: Okul Müdürü: ...
                                     Biyoloji ögretmeni: ...
    2010–2011 Öğretim yılı II. Dönem Biyoloji Dersi  Zümre toplantısı21/02/2011tarih saat 15.30 da  Biyoloji Öğretmeni ... başkanlığında toplanılmış, aşağıdaki gündem maddelerini belirleyerek, karara bağlanmıştır.

GÜNDEM MADDELERİ :
  1. Açılış ve Yoklama
  2. Türk Milli Eğitiminin Özel ve Genel Amaçları ile Ortaöğretim Programındaki Amaçların İncelenmesi
  3. I. Dönem Zümre Öğretmenler Toplantısında alınan kararların genel olarak gözden geçirilmesi, Dönemin öğrencilerin başarı durumlarının – öğrenci davranış değişikliklerinin değerlendirilmesi; başarısızlık sebeplerinin araştırılması ve başarının yükseltilmesi yönünde gerekli görüşmelerin yapılması
  4. Yıllık planların gözden geçirilmesi,
  5. Müfredatların işlenmesinde diğer zümre öğretmenleri ile yapılacak iş birliğinin belirlenmesi,
  6. Sınav yönergenin okunması ve incelenmesi,
  7. Yazılı ve Sözlü yoklamalarının yapılış şekli, sayısı ve zamanlarının belirlenmesi,
  8. Ödevlerin verilmesi, yapımı ve toplanmasında dikkat edilecek hususlar
  9. Gezi ve Gözlemlerin tespiti ve takvime bağlanması
  10. Konuların işlenişinde kullanılacak yöntem ve tekniklerin gözden geçirilmesi,
  11. Laboratuar kullanım esaslarının gözden geçirilmesi,
  12. Başarı durumlarının değerlendirilmesi ve başarıyı artırıcı önlemlerin gözden geçirilmesi,
  13. İşlenen konuların Atatürk ilke ve İnkılâpları ile ilgilerinin nasıl olması gerektiğinin belirlenmesi
  14. (Ortaöğretim 2488 S.T.D.) belirlenmesi,
  15. Dilek ve Temenniler – Kapanış.


K A R A R L A R  :
1.      Açılış ve Yoklama
Zümre başkanı ;2010-2011 Eğitim-Öğretim yılında II. Dönem Biyoloji dersi  Zümre öğretmenleri toplantısına hoş geldiniz.Bu dönemin ülkemize ,öğrenci ve öğretmenlerimize başarı ve mutluluk getirmesini dilerim, diyerek  toplantıyı açtı..Yapılan yoklamada :...’ın  hazır olduğu görüldü.
2.      Türk Milli Eğitiminin Özel ve Genel Amaçları ile Ortaöğretim Programındaki Amaçların İncelenmesi
…  tarafından 1739 sayılı Milli Eğitim Temel Kanunu’ nun 2. ve 10. maddeleri, orta öğretimin görev ve amaçları ile Biyoloji dersinin genel amaç ve ilkelerini okundu, amaçlar incelendi.
   Madde 2 - Türk Milli Eğitiminin genel amacı, Türk Milletinin bütün fertlerini, Atatürk inkılâp ve ilkelerine ve Anayasada ifadesini bulan Atatürk milliyetçiliğine bağlı; Türk Milletinin milli, ahlaki, insani, manevi ve kültürel değerlerini benimseyen, koruyan ve geliştiren; ailesini, vatanını, milletini seven ve daima yüceltmeye çalışan; insan haklarına ve Anayasanın başlangıcındaki temel ilkelere dayanan demokratik, laik ve sosyal bir hukuk Devleti olan Türkiye Cumhuriyetine karşı görev ve sorumluluklarını bilen ve bunları davranış haline getirmiş yurttaşlar olarak yetiştirmek; Beden, zihin, ahlak, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir kişiliğe ve karaktere, hür ve bilimsel düşünme gücüne, geniş bir dünya görüşüne sahip, insan haklarına saygılı, kişilik ve teşebbüse değer veren, topluma karşı sorumluluk duyan; yapıcı, yaratıcı ve verimli kişiler olarak yetiştirmek; İlgi, istidat ve kabiliyetlerini geliştirerek gerekli bilgi, beceri, davranışlar ve birlikte iş görme alışkanlığı kazandırmak suretiyle hayata hazırlamak ve onların, kendilerini mutlu kılacak ve toplumun mutluluğuna katkıda bulunacak bir meslek sahibi olmalarını sağlamak; Böylece bir yandan Türk vatandaşlarının ve Türk toplumunun refah ve mutluluğunu artırmak; öte yandan milli birlik ve bütünlük içinde iktisadi, sosyal ve kültürel kalkınmayı desteklemek ve hızlandırmak ve nihayet Türk Milletini çağdaş uygarlığın yapıcı, yaratıcı, seçkin bir ortağı yapmaktır.
 Madde 10 -  Eğitim sistemimizin her derece ve türü ile ilgili ders programlarının hazırlanıp uygulanmasında ve her türlü eğitim faaliyetlerinde Atatürk inkılâp ve ilkeleri ve Anayasada ifadesini bulmuş olan Atatürk milliyetçiliği temel olarak alınır. Milli ahlak ve milli kültürün bozulup yozlaşmadan kendimize has şekli ile evrensel kültür içinde korunup geliştirilmesine ve öğretilmesine önem verilir. Milli birlik ve bütünlüğün temel unsurlarından biri olarak Türk dilinin, eğitimin her kademesinde, özellikleri bozulmadan ve aşırılığa kaçılmadan öğretilmesine önem verilir; çağdaş eğitim ve bilim dili halinde zenginleşmesine çalışılır ve bu maksatla Atatürk Kültür, Dil ve Tarih Yüksek Kurumu ile işbirliği yapılarak Mili Eğitim Bakanlığınca gereken tedbirler alınır.
  
   Orta Öğretimin amaç ve görevleri, Milli Eğitimin genel amaçlarına ve temel ilkelerine uygun olarak,
   I – Bütün öğrencilere ortaöğretim seviyesinde asgari ortak bir genel kültür vermek suretiyle onlara kişi ve toplum sorunlarını tanıtmak, çözüm yollarını aramak ve yurdun iktisadi, sosyal ve kültürel kalkınmasına katkıda bulunmak bilincini ve gücünü kazandırmak,
  II – Öğrencileri, çeşitli program ve okullarla ilgi, istidat ve kabiliyetleri ölçüsünde ve doğrultusunda yüksek öğretime yâda hem mesleğe hem de yüksek öğretime yâda hayata ve iş alanlarına hazırlamaktır.  Bu görevler yerine getirilirken öğrencilerin istekleri ve kabiliyetleri ile toplum ihtiyaçları arasında denge sağlanır.
  
Biyoloji dersinin genel hedefleri; öğrencinin: -Canlıların temel yapısını kavraması, -Çevreyi tanıması ve koruması, çevrenin insan yaşamındaki önemini anlaması, - Ülkemizin Biyolojik zenginliklerini tanıyarak çevre bilinci ile doğru kullanabilmesi, - Sağlıklı yaşama bilinci kazanması, - Hayatı boyunca karşılaştığı sorunların çözümlerine bilimsel yöntemle yaklaşabilmesi ve bilimsel düşünebilmesi, - Türkiye’nin karşılaştığı biyolojik sorunlara çözüm önerilerinde bulunması, - Edindiği bilgilerin günlük yaşamla bağlantısını kurabilmesi,  temel alınan ilkelerdir.  Biyoloji, en hızlı gelişen ve insan yaşamına ait en yeni bilgileri günü gününe sunan bir bilim dalıdır. Biyolojide evrensel gelişmeler genç beyinlere aktarılabildiği ölçüde bireyler, gelecekte başarılı ve mutlu olabileceklerdir. 
 
...: Bu temel bilgilerin zaman zaman okunmasının çok önem taşıdığını belirterek  Arkadaşlar, bizlerin bu kanun ve ilkeler doğrultusunda elimizden gelen her türlü fedakarlığı yapacağına bunun da ,öğrencilere ,velilere ve milletimize yarar getirecek şekilde karşılık bulacağından eminim,dedi.
 
 
3.      I. Dönem Zümre Öğretmenler Toplantısında alınan kararların genel olarak gözden geçirilmesi, Dönemin öğrencilerin başarı durumlarının – öğrenci davranış değişikliklerinin değerlendirilmesi; başarısızlık sebeblerinin araştırılması ve başarının yükseltilmesi yönünde gerekli görüşmelerin yapılması
 
 Bir önceki zümre tutanakları tarafından okunarak bir önceki zümre kararlarına uyulduğunu belirtti. Tüm sınıflarda I. Dönemin yıllık planlara uygun olarak tamamlandığı ve yapılan zümre toplantılarında belirlenen laboratuvar çalışmalarının yapıldığı görüldü. Bu pratik çalışmaların öğrenmeyi daha kolay hale getirdiği ve ders başarısını arttırdığı saptandı.
I. Döneme göre sınıf başarılarının durumu:
9.Sınıf Biyoloji
9-A     %      64            

9-B     %        67      

9-C     %        46


10.Sınıf Biyoloji 11.Sınıf Biyoloji 12.Sınıf Biyoloji
10- A  %       88                   11-. A   %  100               12-. A   %100
10-. C   %     85               

9- C   sınıflarında ise, istenen başarıya ulaşılamamıştır. Başarının düşük olduğu görülmüştür.
10. sınıflarda, istenen düzeyde başarı gerçekleşmiştir.
11. ve 12. sınıflarda; başarı oldukça iyidir. İstenen başarıya ulaşılmıştır.
Başarısızlık nedenleri konusunda;
…  ,”Lise I.sınıflarda başarısızlığın önemli nedenleri; sorumluluk duygusunun gelişmemesi, ders araç-gereçlerinin tam olmaması, konuların tekrar edilmemesi ve hazırlıksız gelinmesi.”dedi.Öğrenci seviyelerinin düşük olması, kitap okuma alışkanlıkları olmadığı için okuma, yazma, anlama, algılama konularındaki eksikliklerinin olmasıdır.”dedi.
Ayrıca ”10. sınıflarındaki bazı öğrencilerin yanlış bölüm seçmeleri, ileriye dönük hedeflerinin olmaması, sınıf geçme adına çalışmaları başarıyı düşürmektedir.”dedi.12    lerde bazı   öğrencilerde  ise   yanlış bölüm seçimi, öğrencilerin hedefsiz ve amaçsız olması, sınav kaygısı, düzensiz çalışmaları, dershane ile okulu birlikte yürütememeleri, ailevi sorunları, yaşları gereği duygusal eğilimleri başarılarını olumsuz etkilemektedir.”diye   ekledi.
 : Özellikle öğrencilerin gelişimlerine olumlu etkide bulunması nedeniyle derse hazırlıklı geldiklerinde onlara fırsat vererek toplum karşısında konuşma alışkanlığı kazandırmak,planlı hareket edebilmelerini teşvik edebilmek için bu davranışlarını  notla ödüllendirmek diğer öğrencileri de özendiriyor dedi.
 
4.      Yıllık planların gözden geçirilmesi,
Zümre başkanı …  Ağustos 2003 de yayınlanan 2551 sayılı T.D yönergesinde Eğitim ve öğretim çalışmalarının planlı bir biçimde yürütülmesine ilişkin usul ve esasları   bir önceki zümredeki belirtildiği gibidir, ünitelendirilmiş  yıllık plan ve ders planlar, eğitim hedeflerine ulaşmada yer alan etkinlikler de uygulamadan doğan eksiklikler var mı? Planlarda yer alan hedefler, davranışlar konularında görüşü olan, eklemesini gerektiren özel hususlar var mı? dedi.
…: Öğretme, öğrenme yöntem ve teknikleri konulara göre belirlenmiştir kullanılan eğitim teknolojileri, araç-gereçler açıktır. Bunu 2551 sayılı T.D de belirtilen formata göre yaptık dedi.
Ayrıca  ders planları belli bir ders için: birden çok ders saatinde işlenecek konuların planlanması; daha önce uygulanan 2485 STD.de verilen esaslara  göre yapılmıştır, ders kitaplarında da bu açıklamalar var dedi ve birinci dönemde de buna uyulduğunu söyledi.
5.      Müfredatların işlenmesinde diğer zümre öğretmenleri ile yapılacak iş birliğinin belirlenmesi,
Diğer zümre öğretmenleri ile işbirliği konusunda ... söz alarak; Bu konuda bir önceki zümre tutanaklarında belirtildiği gibi konular işlenmeden önce diğer öğretmenlerle görüşmeler yapılıyor ve öğrencinin hazır bulunuşluğuna gereken özeni gösteriyoruz. Bu dönemdeki uygulamalarımızı da bağlar, dedi. 
Diğer zümre öğretmenleriyle işbirliği yapılacaktır.
a.     9. sınıflarda
Hücre, Organizma ve Metabolizma ünitesi içerisindeki İnorganik ve Organik Bileşikler konuları işlenirken  Kimya zümresi ile,

b.    10. Sınıflarda
c.     Canlılarda Enerji Dönüşümü Ünitesinde Fizik ve Kimya zümreleri ile,
d.    11. sınıflarda
Populasyon Genetiği Ünitesinde Matematik zümresi ile işbirliğine gidilecektir.
6.      Sınav yönergenin okunması ve incelenmesi,
Orta öğretim kurumları sınav yönetmenliği(1-30)maddeleri tarafından okundu her öğretmenin en son değişikliği ile sınıf geçme yönetmenliğini zaman zaman incelemeli ve bu konuda öğrencilerimiz  bilgilendirmelidir..Bu konuda öğrenciler ikaz edilerek, yıl sonunda onların mağdur duruma düşmelerini engellemeliyiz, dedi
7.      Yazılı ve Sözlü yoklamalarının yapılış şekli, sayısı ve zamanlarının belirlenmesi,
:Yazılı ve Sözlü notlarının nasıl verileceği yönetmelikte açıkça belirtmektedir.Burada yazılı sorularının hazırlanışı ve uygulanışında görülebilecek değişik uygulamalardır.Yazılı sorularının kısa, net, anlaşılabilir ve kısa öz cevaplar içermesi önemlidir.Sınav sorularının en az 10 soru olarak hazırlanması ve bir ders saati süresinde rahat cevaplandırılabilmesine dikkat etmeliyiz. Sözlü notlarınızda öğrenciyi derste aktif kılacak şekilde değerlendirmeliyiz, ayrı bir ders saati sözlüye ayırmak bilindiği gibi yönetmeliğe terstir dedi.
: Her dönemde yazılı sınavlarından en az birinde test yapmamızın öğrencilerimizi ÖYS’ye hazırlamada deneyim kazandırmaktadır, Bu uygulamayı devam ettirelim, dedi.
8.      Ödev yönergenin okunması ve incelenmesi, :Ödevlerle ilgili olarak 2003 STD de belirlenen esaslar uygulanacaktır,dedi.
… :Öğrencilerin ödevlerini hazırlarken günümüzdeki en son teknolojilerden nasıl yararlanacağının da yöntem bilgisini kazandırmalıyız, bu konuda onlarla sürekli iletişimde bulunmalı ve yakın takipte tutmalıyız, günümüzde bilgiye ulaşmanın yollarının fazlaca arttığını bu yolla da göstermiş oluruz dedi. Ödev değerlendirme bareminin her okulun kendi bünyesinde belirlemesinin uygun olacağını söyledi.
9.      Gezi ve Gözlemlerin tespiti ve takvime bağlanması
… : Gezi ve Gözlemlerin düzenlenmesi her okulun fiziki koşullarına göre değişmektedir, bu konu ile ilgili öğrencilerin gösterecekleri ilgiye göre; okulumuzun  kendi bünyesinde, bunu değerlendirelim, dedi.
10.  Konuların işlenişinde kullanılacak yöntem ve tekniklerin gözden geçirilmesi,
… :2485 STD’de belirtilen konunun işlenişi ile ilgili hangi konuda hangi yöntem ve tekniklerin uygulanacağı, hatta hangi ünitenin ne kadar ders saatinde verileceği açıkça belirtilmiştir. Konuya göre;     Anlatım,  Soru-Yanıt, Problem Çözme,  Deney, Gözlem ve karşılaştırma yöntemlerini uyguluyoruz. Biyoloji dersi diğer doğa bilimlerinde olduğu gibi yaşantımızla doğrudan ilgilidir, yaşantımız yoluyla ortaya çıkmıştır. Konular işlenirken gündelik yaşantımızla da sık sık ilişkilendirmeliyiz ve bu yolla bu dersin ezber dersi olmadığını özellikle açıklamalıyız dedi. Biyoloji dersinin özelliği nedeniyle görsel araç ve gereçlerin derslerde kullanılması  etkili öğretimin vazgeçilmez unsurudur, derslerde okulun koşullarını zorlayarak  şema ,saydam, tepegöz sinevizyon ve bilgisayarlardan yararlanmayı sıklaştırmalıyız dedi.
… : .Öğrencilerin ders dışı faaliyetlerinin, kendisine ve eğitim-öğretim ortamına yaptığı katkıları görebilmelidir.Bu konudaki  2300-2348 sayılı T.D ilgili maddeleri ara sıra gözden geçirmekte yarar var dedi.
… :Tüm bu açıklamalara ek olarak öğrencilerin derslere hazırlıklı gelmelerikonusunda ısrarcı olmalı ve onları sık sık yaptıkları hazırlıkları sınıf ortamında gösterebilme fırsatı tanımalıyız.Dersin işlenişinde en önemli etkenlerden biride öğrencinin derse aktif katılımını sağlamaktır.Bu da ön  hazırlıkla, planlı ve programlı olmakla olur, dedi
11.  Laboratuar kullanım esaslarının gözden geçirilmesi,
… :Her okul da laboratuar kullanım planı hazırlanmış olmalıdır.Bu plan çerçevesinde diğer öğretmenlerle dönüşümlü kullanılmasına gereken özen gösterilmelidir, dedi.
…  :Laboratuarın kullanılması kadar düzeni ve temizliğine de gereken özeni göstermeliyiz.Her sınıfa, aldığın gibi teslim et! Anlayışı da eğitimleri ve sorumluluk almaları bakımından önemlidir. Laboratuarların günceli yakalaması, bu yolla yenileştirilmesi, orada çalışmaktan zevk alınacak duruma getirilmesi de, günümüz gerçeğidir, bunu da belirtmekte yarar var dedi

12.  Başarı durumlarının değerlendirilmesi ve başarıyı artırıcı önlemlerin gözden geçirilmesi,

… : Okulumuz adına 9. sınıflarda başarı düzeyi; istenilen düzeyi diğer üst sınıflara göre istenilen düzeyde değil, öğrencilerimizin liseye uyumu konusunda zafiyetleri var, geçmişten gelen yanlış ön yargıları var, planlı ve düzenli ders çalışmada istenilen düzeye getirilmesi gerekiyor. Bu konuda karne notları da bunu doğruluyor.10. ve 11.  ve  12.sınıflarda ise durum daha iyi dedi.
… : Başarının;  merak etmek, ilgi duymak ve sevmekle başladığını, öğrenebilmek için öğrencilerin; okulu,  öğretmeni ve dersi sevmesi gerektirdiğini belirtti ve bundan sonra başarının kendiliğinden geleceğini söyledi. Öğrencilere okula niçin geldikleri, hedeflerinin neler olduğu konusunda sık sık hatırlatmakta yarar var, sorumluluk almayı öğrenmeliler, dedi.
… : Verimli ders çalışma yöntemleri sürekli anımsatılmalı, en kötü planlamanın bile plansız olmaktan iyi olduğu açıklanmalı, zayıf ve çok iyi öğrencilere özel ödevler ve araştırma konuları vererek ilgilerini canlı tutmanın yollarını aramalıyız ,dedi.Son sınıf öğrencilerinin bu konuda diğer sınıflara göre farklı hareket içinde olması ve sorumluluklarını fark ederek buna uygun davranış geliştirmeleri de ayrıca sevindiricidir dedi.
…  ”Öğrencilerde bilgilerin kalıcı olması ve yorum yapabilme gücünü arttırmak için görsel kaynaklar kullanılmalı ve konularla ilgili test çözmeleri sağlanmalıdır. Ayrıca konularla ilgili deneyler mutlaka yapılmalıdır ki, öğrenci görerek ve yaşayarak yaptığı çalışmayı unutmayarak, gerektiğinde bu bilgilerini ezbere başvurmadan, kendisi yorumlayarak kullanabilme olanağına kavuşmuş olacaktır.”dedi. Öğrencilerin eksik oldukları konularda etüt çalışmaları yapılması, ÖSS’ye yönelik test çözümlerine ağırlık verilmesi, ÖSS kaygılarının azaltılması için rehberlik yapılması, aileler ile görüşülerek ailevi sorunların mümkün olduğunca azaltılması ve aile desteğinin öneminin vurgulanması, öğrencilerin başarabilecekleri konusunda desteklenmesi, başarıyı ve motivasyonu arttırır.”dedi.
… ”9.sınıflarda başarıyı arttırmak için konuların tekrar edilmesi, konularla ilgili testler uygulanarak eksik olan konuların tespit edilmesi,9.sınıf Biyoloji konularının tüm bölümler için ÖSS sınavında ortak yapılacağı için öneminin belirtilmesi, ders araç ve gereçlerinin tam olması, ailelerle görüşülerek evde çalışma planlarının düzeltilmesi, arkadaş ilişkilerine rehberlik yapılması başarıyı ve motivasyonu arttırır.” dedi.
Başarı düzeyi kötü olan sınıflarda öğrencilerin çoğunda davranış bozukluğu gözlendiği, bu öğrencilerle ve aileleri ile bire bir görüşülerek davranışların düzeltilmesi, ders çalışma tekniği konusunda rehberlik servisinden yardım alınması, bu sınıflarda sık sık veli toplantısı yapılarak öğrencilerin düzenli çalışmalarının sağlanmasının başarıyı arttırır.”dedi.
ÖSS başarılarını arttırmaya yönelik tedbirlerin alınması
ü  Okula ve derse devamının sürekliliğin sağlanması
ü  Okul – dershane işbirliğinin geliştirilmesi
ü  Sınav sonuçlarının öğrenci ile birlikte değerlendirilmesi
ü  Motivasyon programlarının yapılması
ü  Eksik kalan konuların tamamlanması için planlamanın yapılması ve kontrol edilmesi
ü  Anlatılan konularla ilgili bol test sorusu çözülmesi
ü  Mutlaka kaynak kitapların takip edilmesi
ü  Derse günlük çalışma alışkanlığının kazandırılması
ü  Sorunların giderilmesi için rehberlik servisi ile işbirliğinin yapılması
ü  Deneme sınavlarına katılımının ciddiye alınmasının sağlanması
ü  Mesleklerle ilgili bilgilendirilmenin yapılması
ü  Hedef çizelgeleri oluşturulmalı
ü  Üniversite gezileri yaptırılmalı
ü  Ailenin aktif olarak işe sokulması

13.  İşlenen konuların Atatürk ilke ve İnkılâpları ile ilgilerinin nasıl olması gerektiğinin belirlenmesi
İşlenen konuların Atatürk ilke ve İnkılâpları ile ilgilerinin nasıl olması gerektiği konusunda   Ortaöğretim- 2488 S.T.Dergisi tarafından okundu. 

14.  Rehberlik Çalışmaları
… :Öğrencilerin topluma yararlı bireyler olabilmeleri için, en az öğretim yönleri kadar eğitim yönlerini de geliştirmeleri önemlidir, oturuşu, kalkışı, okul içinde gösterdiği davranışları, karşılıklı etkileşimleri , ilişkileri konusunda zaman zaman yardımcı ve açıklayıcı olmalıyız.Her öğretmenin aynı zamanda bir rehber olduğunu unutmayalım dedi.

… :Öğrenci velilerini de bu faaliyetlerde harekete geçirmeliyiz, öğrencilerde kalıcı davranış değişikliğinde süreklilik esastır, dedi.Sınıflarda düzeni ,kuralları bozmaya çalışan, başarısız olan öğrencilerin velileriyle işbirliğine gitmeliyiz.Böylece daha etkili oluruz, ayrıca rehber öğretmenleri ve okul rehberlik servisinden de yeterince yararlanmalıyız dedi.



15.  Dilek ve Temenniler – Kapanış.
Dilek ve temenniler bölümünde başarı dileklerinden başka söz alan olmadığından  Okul  Müdürü   …   2010–2011 öğretim yılının ikinci döneminde gelişmeler göz önünde bulundurularak toplantıda alınan kararların titizlikle uygulandığı takdirde başarı ve motivasyonun artacağını belirterek, başarı dilekleri ile toplantıya son vermiştir.


BİYOLOJİ ÖGRETMENİ:                                                                          OKUL MÜDÜRÜ:
       ...                                                                                                                  …

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder